MyNewRoom -

Myssöndag

Hejhej! :)

Idag har varit en relativt lugn Söndag. Jag hade tänkt plugga lite matte, men jag rensade lådor istället. Skönt i och för sig och få det gjort. :P
Sedan på eftermiddagen så åkte jag och mamma och hämtade Emma och hennes mamma och så åkte vi till Domarudden.
Först så åkte jag och Emma pulka där i en liten backe i kanske en halvtimme och sedan gick vi till mammorna och bastade och badade i isvak och så. Fast jag badade inte, eftersom jag fortfarande inte är helt frisk från min bihåleinflammation och jag vill inte ta några risker. Men jag gick ner till isvaken i alla fall och kände på vattnet. 4 grader kallt var det! Så det var starkt av de andra att bada! :D
Sedan så fikade vi lite vid sjön. Emma hade "bakat" mjuk pepparkaka. :) Det var gott! <3
Och nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova, så hörs vi imorgon.

Puss & kram
<3



Chokladmask! :)



Vid sjön och utanför bastun.



Fikastund! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0