MyNewRoom -

Fotografiska muséet

Hellu! :)

Idag var jag och mamma på fotografiska muséet.
Det är nämligen sista veckan för utställningen "Fashion", så det gick vi och tittade på och sen fikade vi där också.
Jättemysigt café var det, med gigantiska fönster med utsikt över Stockholm.
Själva utställningen var bra, det var många fina och minst sagt unika bilder. Jag tycker dock inte alls att det var en modeinspirerad utställning, eftersom man knappt tänkte på vad de hade på sig och ibland hade modellerna ingenting alls på sig. Men den var mycket bra som sagt, många små detaljer i bilderna som man inte märker vid första ögonkastet och som man kan göra sin egen tolkning av. Vilket jag tycker är väldigt viktigt i ett fotografi.
Så har ni en ledig stund och bor i närheten av Stockholm så tycker jag att ni ska kika förbi. Fast avskyr ni foto och konst så ska ni nog låta bli. :P

Om jag ska beskriva bilderna med 1 mening så får det bli:
Konstiga foton.
Hoppas ni förstår vad jag menar med det. Alltså de flesta är ju, inte konstiga kanske, men lite speciella och unika, och för mig är foto som en slags konstform. Så, nu tror jag att ni förstår.:)

Men nu ska jag ta och göra en liten rensning av garderoben och lägga bort sådant som är för litet och som jag inte använder längre. Och fylla på med mina nya inköp. ;)

Pusspuss
<3






































Några av bilderna från utställningen. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv kul att du är med o tävlar sötis <3

ha en bra kväll<3

2011-01-06 @ 21:36:24
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv (:<3 händer ikv?

2011-01-06 @ 23:47:44
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv härligt! (: samma här xD

så har du nåra planer inför imorn ?

2011-01-06 @ 23:58:10
URL: http://ssasas.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0