MyNewRoom -

Dag 5- Vad är kärlek

Kom på att jag har dag 5 på listan att göra och det ska jag nog orka med. ;)


Dag 5- Vad är kärlek

Hm... Vad är kärlek...?
Jag tror inte att det bara finns en kärlek, jag tror att det finns miljontals olika sorters kärlek. Kärleken är antagligen olika från person till person och sen så finns det ju kärlek till vänner, familj o djur men även förälskelse.
Som sagt har alla olika syn på kärlek och vad det är med nu ger jag min syn dårå.

Kärlek är en känsla. Den kan vara stark, men den kan även vara svag. Den kan bara besvarad och den kan vara obesvarad. Den kan vara glad härlig och skänka lycka, men den kan även vara ledsam, sorglig och jobbig. Den kan ge en känsla av gemenskap med även en känsla av ensamhet.
Kärleken kan göra de mest hemska saker men den kan också flytta berg.
Kärleken är hemsk och kärleken är underbar.

Kärleken är kärleken.
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0