MyNewRoom -

Dag 2- Första kärleken

Jaa, jag har ju inte varit så duktig på att göra den här listan, menmen, nu gör jag dag 2 i alla fall. :P



Första kärleken

Hm... det beror väl på hur man definerar kärlek. Men om jag ska ta den tidigaste jag kommer ihåg så var det på dagis, i en som hette Daniel.
Och som ni säkert förstår så minns jag inte så jättemycket från det, mer än att vi någon gång pussades i dagisets lekstuga och att jag gick till honom (vi bodde på samma gata) och sa inget till mamma och pappa, så de var jätteoroliga eftersom de inte visste vart jag var någonstans. Och jag var ju liksom typ 4 eller 5 år, så jag var ju jätteliten ju. :P
Jaa, det är nog det jag kommer ihåg och jag vet att det finns en bild på oss någonstans, men jag har ingen aning om vart. :P



Bilden hör inte till texten, men det här är typ een av de äldsta bilder jag har på mig i datan. x)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0