MyNewRoom -

Gymnasieansökan- check!

Då har man äntligen sökt till ett gymnasium då. :)

I första hand valde jag Täby Enskilda, i andra Tibble och i tredje Åva. Och så samhällsprogrammet med inriktning media, kommunikation och information på alla 3 valen. Dock blir det inge problem att komma in på mitt 1:a handsval eftersom mitt meritvärde är mycket högre än vad som behövs. För att skryta lite så är mitt 295. (Av 320). :D
Aja, så det är skönt. :)
Förövrigt så är det inget nytt direkt, har ju matteprov på torsdag så hade tänkt plugga matte i efter skolan, men börjar typ bli förkyld så kände mig lite hängig och sådär, så jag orkade inte. Dock gjorde jag i alla fall en annan läxa... :P
Well, well, well....
That's it, don't take shit! x)

Kjam
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0