MyNewRoom -

Who says we aren't a canvas?

Nu har jag jobbat åtminstone någorlunda med tentan. Dock är jag ju mer än väl medveten om att det kommer krävas blod, svett och tårar för att få klart den tills 23.59 imorgon. Jag kommer seriöst att typ dö eller något sådant. Men snaaart är deet julis lovis! Exakt 1 vecka kvar, yipiie!! Men okej nu känner jag att det här inlägget blev rätt flummigt och jag ska ta och gå och lägga mig nu och vi har en jävla läslogg tills imorgon också som jag inte har hunnit göra eftersom jag skrivit på tentan. Men det gäller att prioritera vet ni. Får skriva läsloggen under rasterna imorgon, så det ska nog ordna sig. Så får jag tagga till den sista religionslektioner for like ever imorgon. Lite sorgligt ändå faktiskt, för lektionerna är trots allt rätt intressanta och läraren grym. Funderar på att välja till religion 2 (eller vad kursen nu heter) som ett inviduellt val i 2:an, men jag vet inte om jag orkar med alla dessa religionstentor...
Anyway, nu SKA jag gå och sova. Hörs imorgon, kanske. Jag kommer ju som sagt vara fullt upptagen med att dö med religionstentan. Så det blir ingen Idol-final för mig inte... men man kan inte få allt.
PUSS!<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0