MyNewRoom -

Tröttis efter 11 timmar i skolan...

Haluu (:

Förlåt för att jag inte bloggat något vidare, men det har varit fullt upp i skolan och jag har helt enkelt inte orkat. Idag hade även vår skola öppet hus och jag och två andra från min klass var där som guider. Så att gå i skolan från 8.40 till 19.40 var rätt jobbigt, så nu är jag himlans trött och orkar inte ens gå och lägga mig. Men det ska jag ta och göra i allafall då. Och imorgon kommer bästaste moster hit och vi ska in till stan och mysa med bl.a. julshopping och sen på kvällen blir det Breaking Dawn. Har faktiskt inte sett den ännu..:P
Men nu ska jag faktiskt ta och samla kraft till att gå och lägga mig i sängen. Good night people! ;)<3



Från öppna huset... Och ja jag har lånat bilden, och nej den är inte vacker...x)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0