MyNewRoom -

Sista klappen köpt!

Chacha bitches. ;) Nejrå, hade bara den där meningen på huvudet..:P
Idag var det skola, men bara på förmiddagen för sen hade vi cp-eftermiddag och jag var "i fas" i allt så då vart jag alltså ledig. Så jag och tre till från klassen åkte till TäbyC och kollade på lite julklappar och annat smått och gott och så hans det självklart även med en fika. Supermysigt! Men shopaholic som jag är lyckades jag komma hem med en ear-cuff, en ring och en tröja fast jag egentligen bara skulle köpa julklappar... Men jag köpte faktiskt julklappar också så nu är jag typ färdig med det. Nu är det bara det roligaste delen kvar- att slå in allt! :D
Och 2morrow börjar vi ett men jag tänker ändå va i skolan vid typ 10 för jag måste plugga och jag kan verkligen inte göra det hemma på förmiddagen så jag måste vara i skolan för att kunna plugga. Så därför ska jag gå och lägga mig strax, ska bara borsta tänderna och ge Noel mat, för jag är dessutom himskens trött!
Puss på er och hoppas ni haft en härlig Lucia! :)<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0