MyNewRoom -

Shake it up for Christmas

Jättemysig dag på stan, trots mycket mycket folk (vilket var väldigt irriterande), spöregn och blåst. Och det hela avslutades med bio, Breaking Dawn. Och den var ju verkligen himlans grym! Enligt mig den näst bästa av de 4 filmerna, efter Twilight.
Nu är jag dock så himlans trött och måste upp i rätt god tid imorgon för jag har så sjuuukt mycket plugg att hinna med!! Sen tänkte jag även städa rummet-noggrant(!)-, rensa garderoben och julpynta rummet lite. Så nu ska jag krypa till kojs. Nattinatti<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0