MyNewRoom -

Remember Me

Hej på er!
Varit lite dåligt med uppdatering känner jag, hehe.. I allafall så var jag med Emma och Saga på kvällen igår, vi åkte in till stan och käkade thaibuffé på Pong och lite sådär, jättemys. Sen gick jag upp väldigt sent idag för jag gick och la mig väldigt sent igår, sen har jag slagit in de sista julklapparna och gjort klart mina minibiskvier och lite sådär. Och nu tänkte jag ta och kolla på film, Remember Me och sen hoppa i säng. Känner att jag borde vända tillbaka dygnet lite.
Förresten, vet ni vad jag kom på igår? Att om 9(?) dagar, kan jag säga "nästa år fyller jag 18 år". Hur sjukt är inte det liksom!
Haha, puss på er!
<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0