MyNewRoom -

Mirrors

Vaknade sent idag och åt frukost vid typ halv två. Sen åkte jag in till stan en snabbis och kollade det sista på mellandagsrean, men jag hittade faktiskt ingenting. Sen tittade jag på ett avsnitt av Pretty little liars och fortsatte med min stickning (tantvarning, jag vet!). Sen nu på kvällen kom Emma hit, så hade vi skräckiskväll och kollade på Mirrors 2. Inte speciellt läskig faktiskt och väldigt dåligt gjord när folk dog och sådär, såg inte trovärdigt ut för 5 öre. Men det var mysigt ändå!
Sen imorgon tänkte jag försöka gå upp i tid och åka och träna och sen ska jag även spela badminton med pappa. :) Ska bli jätteroligt för det var så himla längesedan! Och tänk att det är nyårsafton om 2 dagar!! Det är rätt sjukt... 2012 redan liksom, året då jorden ska gå under. Det som kändes så långt borta... Hehe okej, nu ska vi inte dra några förhastade slutsatser här, men jag kan ju säga att jag kommer vara jäkligt rädd den 21 December. Och antagligen hela veckan före och efter! Nej nu måste jag gå och sova faktiskt.
KRAMIS!<3




Från filmen... det ser inte så verkligt ut, ellerhur? ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0