MyNewRoom -

I think it's called love

Trött, trött och mera trött. Var i stan från typ 10 till 18 bland allt folk mitt i alla reor så trött blir man. Men kul! Köpte en dunjacka på Mango, ett rosa linne, ett brunt flätat skärp, ett par typ rostfärgade jeansaktiga byxor och en svart kavaj på Cubus, ett svart halvtransparent linne och rutiga mys/pyjamasbyxor med vit t-shirt på BikBok, en vit stickad tröja på Vero Moda och ett mossgrönt linne, en aprikosfärgad tröja och en annan tröja (som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva) på Monki. Så det blev en del ändå, tror jag fick med allt nu. Men nu är jag då somsagt trött och jag funderar på om jag ska titta på en film eller inte, hm...
Anyway, kram på er! :)<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0