MyNewRoom -

Första gymnasiedagarna

Heeej på er! :)

Då var de 2 första dagarna på gymnasiet avklarade och jag är helt slut! Man blir så sjukt trött av alla nya intryck och alla nya ansikten. Missförstå mig inte, det är självklart jättekul att träffa nya människor, men det är ansträngande. :P
Dock har vi inte "vanliga" lektioner förens på torsdag nästa vecka, vilket är otroligt skönt, skulle seriöst inte orka annars. x) Men nu har vi introduktionsdagar där vi får "lära känna" klassen, lärarna, skolan, arbetssättet.. you name it! Och idag har vi alla fått varsin splitterny MacBook Pro! :D Som vi får ha under alla 3 år på TEG och sen om vi vill, köpa loss för en rätt billig penning om man jämför med vad den kostar. Så det är helt galet najs faktiskt! Väldigt märkligt egentligen om man jämför med vad vi fick i min förra skola. De hade ju knappt råd med fotbollar liksom...
Men annars så verkar det jättebra allting, bra klass, lärare, arbetssätt, maten... allt. Men man saknar ju ändå gamla klassen och så..
Aja, men nu ska jag faktiskt ta och käka middag, tacos.:)<3 Det blir lite tidigare idag eftersom vi är barnvakt åt en av mina kusiner som är 3 år. :)
Ha en suuupermysig fredag, kraam!<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0