MyNewRoom -

Heejheej!(: Idag när det har varit sånt hä...

img_2438 (MMS)

Heejheej!(: Idag när det har varit sånt här ruskigt väder har jag passat på att göra sånt som jag inte orkat ta tag i tidigare. Nämligen städa och rensa.. massa lådor och väskor det är bara är huller om buller. Så det är väldigt skönt att det är gjort. Och egentligen hade jag tänkt gå ut och springa lite, men det har hu spöregnat och sen när det slutade så kände jag att jag ville göra yoga istället. Det var riktigt längesedan sist, så det ska jag ta och göra och sen blir det att gå till gymmet imorgon och köra kondition där istället, och styrka dårå. :P Men nu ska jag ta och göra min yoga (om det går för brorsan spelar elgitarr...-.-) och sen blir det Pretty Little Liars och goood middag. Ha det så mysigt!<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0