MyNewRoom -

Grönan idag!

HeejsanSveejsan! ;)

Idag spenderades dagen på Grönalund med fiinaste cheyerna! Kuligt och mysigt med galet mycket folk! :O
Det var typ minst 35 minuters kö på varenda eviga sak...-.-  Så det blev inte sådär jättemånga åk om jag säger så. :P Men det var toppen ändå. Men det var ju kaos när man skulle ta sig in till stan, p.g.a. de där personerna som tog sig in i Libiens ambassad imorse... Förresten så åkte min brorsa och hans kompis in tidigare, så de såg faktiskt när de hängde ut genom fönstret och höll i sig i en flaggstång!! Lite scary egentligen... det har ju hänt så mycket i världen på senaste tiden, så man är ju orolig att nått ska hända här med...

Imorgon blir det eventuellt att åka in till stan med Emma och kolla i affärer och fika och lite så och sen ha skräckfilmskväll med The Grudge. :) Men nu ska jag nog ta och göra i ordning mig för sängen, så hörs vi väl imorgon. Eller inte.. :P Vi får se...;P

Sov så gooott!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0