MyNewRoom -

22 Augusti

Hejhejhej! :)
Jag tänkte varken skriva mycket eller något speciellt just nu, bara en liten quick update.
Måndag nu då och en hel skolvecka framför sig... jag är ju inte supertaggad direkt, men det får väl gå.
Imorgon kommer jag typ dö, för vi går i skolan 9,5 timme då. Från 9.30 till 19.00, för vi ska ha någon slags middag på kvällen...
Aja, jag ska väl så smått börja gå och lägga mig nu, och jag vet att inredningen lyser med sin frånvaro, men den kommer så småning om...:P
Puss & kram på er!
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0