MyNewRoom -

Påväg uppåt...

Hejhej allihopa! :) Förlåt för att jag inte uppdaterat! Har varken orkat eller haft någon blogglust. Men iallafall så är det ju påsklov nu, himlans härligt! Och vi ska tillbringa största delen av lovet uppe i Hamrafjället. Lagom kul att sticka upp till snö och kyla nu när det börjat bli vår och varmt här hemma... Menmen, det blir nog kul.:) Så just nu sitter jag i bilen påväg uppåt. Men vi stannar i Bollnäs som vanligt över natten, så vi ska gå på stan en snabbis och äta middag och umgås med kusinerna. Så fortsätter vi vidare till fjällen imorgon bitti. Men vi lämnar Noel hos mormor i Bollnäs så snacka om att jag kommer att sakna honom!! Är inne i en sakna-period nu så längtar efter honom jättemycket i skolan tillochmed. Vi kommer hem på Lördag igen så kommer inte träffa Noel på 5 eller 6 dagar... Och så länge har jag inte varit borta från honom sedan konfirmationslägret i somras så jag kommer längta ihjäl mig!! Förresten så såg vi 2 överkörda grävlingar på vägen och jag tycker det är så himla hemskt, tycker så himla synd om dem.. :'( Men jag ska sluta nu, så hörs vi nog ikväll igen. Hare'!! :D

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0