MyNewRoom -

Vem vinner?

Hola guys! :P


Jag tänkte bara berätta lite snabt om helgen och så, för sedan måste jag gå och lägga mig.
I Lördags så följde jag som sagt med mamma till Sollentuna. Och jag tittade faktiskt på 1,5 häktningsförhandling. Båda om narkotikasmuggling.
Sedan så gick jag runt i centrumet och så. Sollentuna centrum är verkligen värt ett besök, för det är ett fantastiskt supermysigt centrum! :)<3
Idag sen så var vi i Gribbylundsligan och åt afternoon tea med två av våra gamla 1-3 lärare. :) Det var myys.
Och sen nu på kvällen har jag pluggat och tittat och tittar fortfarande på valvakan. Fy för Sverige demokraterna och Jimmie Åkesson asså.... usch! Nazister!
Menmen, jag ska sova nu, lägger bara in någon bild från eftermiddagen.

Love Sofia
<3
















Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0