MyNewRoom -

Exhausted

Tjenare ;)

Jag har haft riktigt mycket i skolan den här veckan så det är  därför som jag inte har bloggat någonting.
Och shit vad jag är trött asså. Satt uppe till halv tolv både igår och i förrgår. I förrgår gjorde jag ett födelsedagskort till mammi som fyllde år igår. <3 Och igår så skrev jag klart min debattartikel.
Så vid 4 idag ungefär så var jag så frussen så jag tog en varm dusch och  när jag var klar så kom Noel och var gosig. Så då låg jag och gosade med honom på sängen och sedan somnade både han och jag. :P
Aja, jag orkar inte blogga så mycket mer nu, som ni kanske fattar.

See ya later
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0