MyNewRoom -

Sneakers... for cats!


Är dessa små minisneakers hur söta som helst!? Dem är för hundar och jag tror att även katter kan ha såna också. Jag såg nämligen liknande i djuraffären igår och hade de bara varit lite billigare så hade jag helt klart slagit till! :P


En sak som vi dock faktiskt köpte var en kattväska. Alltså en väska att ha katten i. Så den testade vi igår och Noel tyckte att den var väldigt mysig! :)<3
Det fanns ännu coolare väskor än den vi köpte (som också var väldigt fin) men jag vet inte riktigt om det är värt att lägga 1000 spänn på det....
Aja, Noel gillade den och det är ju faktiskt huvudsaken! Och den var faktiskt väldigt stilig!
:D

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0