MyNewRoom -

PLUGG!!

Hola! :)

Först och främst, stort förlåt för att jag inte har bloggat på hela veckan. Men det har varit SJUKT mycket i skolan just nu..."/
Och idag så var jag ute med Noel, och det var kanske 18.40 eller något sånt, så det hade hunit bli mörkt. Och så ser jag en katt som jag tänker att han kan hälsa på och de går ganska nära varandra och sedan sticker katten iväg och Noel vill självklart springa efter, men jag höll ju i kopplet, så... I alla fall så såg jag att katten gick under en bil och tog Noel dit, och direkt så sticker katten iväg och Noel förljer efter, och så är han halvt under en bil, och jag tänkte att jag kunde släppa kopplet och snabbt gå och ta dte på andra sidan igen. MEN, det hinner jag inte för Noel sticker iväg efter katten och de springer ju så sjukt snabbt så plötsligt ser jag dem inte längre. Helt borta är dem. Och jag får ju panik! Han kan ju springa efter den var som helst och hur långt som helst. Så jag cyklar runt och letar och letar och tillslut så hittar jag honom. Kopplet hade fastat i enn bilhjul. Och shit vad lättad jag blev!
Men han ville inte alls kramas och bli buren, utan bara hitta den där katten... Om han bara visste hur orolig jag var!
Nu ligger han i alla fall här och softar på mattan. :)
Hehe, hoppas att någon har orkat läsa detta, jag var bara tvungen att berätta. *Puuh* Aldrig mer att jag släpper kopplet sådär!
Aja, jag ska strax gå och sova, see ya 2morrow.


Fierce and love
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0