MyNewRoom -

Sjukt bra idolkväll!

Håller ni inte med!?

Att dagens idolkväll var riktigt, riktigt bra!! Alla var ju grymma i alla sina låtar! Riktigt kul att se! :D
Sedan hade jag jätteroligt med Noel under idol. Han var extremt busig och jag höll på och lekte med honom i typ 25 minuter i sträck. Men jag undrar vem som blev mest trött, jag eller Noel...XD
Jaja, nu ska jag se avslutningen på Idol, vill inte att någon ska åka..."/

Btw, så ska jag faktiskt "gå i skolan" imorgon. Eller vi ska med klassen till Täby galopp och gå på expedition Dante. En gymnasiemässa. Fast det är bara från klockan 10-12 så det är chill. ;)

 All My Love 









Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0