MyNewRoom -

Hm...Vad ska man skriva om??

Precis som rubriken lyder.
Vad tusan ska jag hitta på att skriva om...
Det vet jag inte riktigt, så jag tänkte bara berätta om idag och sen ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig för jag är riktigt trööött.
Anyway, vi ja ju som sagt var på skogspromenad och hade pannkakslunch. Supermysigt och det tyckte även Noel.
Sedan följde vi med en av mina kusiner till ridhuset, för hon skulle rida och även då hängde Noel med och fick hälsa på några hästar, vilket han tyckte var vääldigt läskigt. Kussen hade uteritt så då var Noel med och gick så snällt i kopplet. Sedan när vi skulle gå hade han hittat hövagnen och lagt sig där för att sova. Men det hadevi ju inte tid med eftersom vi skulle åka hem, så tyvärr fick vi lyfta bort honom därifrån. Men han tyckte det var riktigt mysigt och var såå söt.
Jaja, det var ju ett väldigt interessant inlägg... not. Men det var det bästa jag kunde hitta på just nu... :P

See ya!
:)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0