MyNewRoom -

Back on track!

Hola! :)


Nu mår jag äntligen nästan som vanligt, såå skönt!
Men jag tänker faktiskt bara skriva detta inlägg idag, för mina kusiner är här och sådär. Och Noel är bara föör söt alltså. Han ligger i min säng och sover djuupt med en filt över sig. Han måste vara riiiktigt trött för så brukar han aldrig göra... :P
Han blev bortskämd med fin kattmat ikväll också. Oxkött i tomat- och spenatsås. Det var riktigt mumsigt tyckte han.
Jaja, jag bloggar lite mera imorgon, men inte spermycket, eftersom jag komer han tonvvis med biologi att plugga.

Pusspuss
<3



Noel<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0