MyNewRoom -

Tv-kväll!

Haluu!

How are you guys doin'?
Idag har jag badat två gånger. Vattnet är verkligen härligt varmt. Inte alls lika kallt som för 2 veckor sedan.
Men det har inte direkt hänt något speciellt idag. Jag har börjat rita ett porträtt av Beyoncé i alla fall. Fast det är ju bara grunden. Det kan ta veckor innan jag är helt klar och antagligen inte helt nöjd. Man kan ju alltid förbättra något, eller hur?
Men om jag bli nöjd så får ni se den när jag är klar. :)
Sedan så har jag hälpt pappa lite i trädgården och så gräddade mamma våfflor til lunch, och så blev det grillat til kvällen. Mums!
Och nu är kvällen framför oss alla. För er som är sugna på att se en film ikväll har jag 2 tips:


"27 Dresses" & "Om en pojke"

27 dresses har jag sett, men inte Om en pojke.  Och 27 dresses är i alla fall jättebra tycker jag!
För att läsa vad de handlar om så klicka bara på filmens titel. ;)


Ha en mysig tv-kväll!
<3


     27 dresses                 Om en pojke

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0