MyNewRoom -

STORstädning

Hejsvejs! :)

Sooorry för min dååliga uppdatering!!
Har hållit på och rensa alla lådor i mitt rum och hela garderoben. Men nu är jag äntligen klar. :)
Himla skönt, verkligen. Det är något som jag har gått och dragit mig för ett bra tag. Jag ser ju hur lådorna bara blir rörigare och rörigare. MEn det blir så rörigt att man inte orkar ta tag i det. Men nu är det gjort i alla fall!
Och garderoben rensade jag för att imorgon så ska jag, mamma, Emma och hennes mamma till SKHLM för den årliga shoppingrundan! :D
OCh när man ska köpa massa nya kläder så gillar jag att man har ordning och reda i garderoben... :P
Jag ska börja göra mig i ordning för att gå och knoppa nu så att jag är redo för imorgon. :)
Så vi hörs då igen!
Förresten, igår tappade jag en tand. :P Helt ointresssant för er att veta, men det var flera år sen sist. Men änn finns det några enstaka mjölktänder kvar. :P


NattiNatti
<3


Och idag fyller bebisarna 4 veckor!!
<3<3<3<3<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0