MyNewRoom -

Ny design!

Hola!

Som ni med all säkerhet har märkt så har jag en ny bloggdesign nu. Jag kan ju liksom inte ha en vintrig design när de inte alls ser ut så när man tittar utanför fönstret. ;)
I hope u like it!
Men det är en sak som jag inte vet hur jag ska ändra. Ni vet den gula färgen brevid bilden som är bakom inlägget. Alltså mellan menyn och inlägget. Jag vill liksom inte ha den gula färgen. Men den var där från början och jag kan inte ändra den. Jag kanske blir tvungen att byta stilmall... "/
Någon som förstår vad jag menar och vet hur man gör?

Men jag ska gå och lägga mig nu, see ya!
NiteNite
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0