MyNewRoom -

Mysdag med mammi

Tjooo! :)

Haft en bra Lördag?
Jag har haft en mysig lördag. Brorsan och pappa är på en innebandycup i Mora, så det är bara jag och mamma hemma, mysigt. :)
Och vi har inte gjort sådär jättemycket idag, men vi har åkt runt till lite djuraffärer och kollat på kattgrejer. Köpte en jättefin sele och en mysbädd. Ni ska få se bilder sen när jag hittar min kamera...
Så har jag köpt lite andra saker jag behövde, bl.a. en fliströja och en cykelhjälm... haha intressant!
Och nu ikväll ska vi bara ha en myskväll med potatisgratäng och oxfilé till middag och sen har vi hyrt filmen "Allt för min syster". Jag har verkligen velat se den jättelänge, men jag har hört att den ska vara väldigt sorglig. Någon som sett den?

Ja, så ser det ut just nu. Och igår så gjorde vi inte något speciellt på Valborg. Gick ner och tittade en liten stund på majbrasan, sen tittade jag och pappa på talang och åt marängswiss och mamma var ute och nattvandrade.
Ha nu en myyyysig Lördagskväll. Och för er som gillar Kvarteret skatan ska ni slå på svt1 klockan 21.00!


Kjamisar.
     <3




             

Kommentarer
Postat av: emma

jag har sett den, den e skit sorglig :( ♥

fast bra :) ♥

2010-05-01 @ 20:07:37
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Julia

Oj, herregud vad jag grät, asså jag gråter nästan aldrig på filmer men efter den här filmen :P Så gråter jag typ till varje film :P haha



Den är jätte bra , men Sätt inte på mascara, och hämta servetter :D



<3

2010-05-01 @ 22:52:13
URL: http://templish.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja tror det funkar att ha bara en katt också. Syrran skaffade två för att de skulle ha varandra iallafall när de är ensamma hemma. När kommer er katt?

2010-05-01 @ 23:18:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0