MyNewRoom -

Svar på kommentarer!

Anonym om "Fejk":


Hello my sweetie! I have finally take a look at your wonderful blog. Hope I can go to Sweden some time this year and you are really uuuggggllllly nicr giiirl


Svar:

Hihi! :)
I'm glad to hear that, but please you don't have to come to Sweden! :P
But what do you mean with ugly nice girl??
Thanks and bye!
xxx

(agj rvdier!!)






Rebecca om "Fejk":

ASSÅ fy fan vad ful och äcklig blogg du har..


Svar:

Ojdå, det var tråkigt att höra! Då får jag väl fixa till den så fort jag kan då, men på vilket sätt är den äcklig?
Kram o tack för feedbacken! :)

(agj rvdier!!)




Sandra ^.^ om "100 % Recycled":

du måste uppdatera oftare för fan! vill du ha några besökare eller? uppskattar om du tar med denna kommentar i din blogg.. för den är utmärkt!
Var köper du alla dina kläder? would like to knoow because they are gorgeus!

xoxo

Sandraaxxx ^.^ ^.^


Svar:

Hihi, jag vet att uppdateringen inte är den bästa... ska försöka bättra mig snarast!!
Mina kläder köper jag väl på lite olika affärer, de vanliga som H&M och Gina Tricot, men de flesta är faktiskt från Coop Forum. De har jättefina saker där, de ska inte underskattas och är värt en titt!
Och självklart tar jag med din lysande kommentar.
Tack sötis.
xx



(agj rvdier!!)


Hoppas ni fick de svar ni önskade, annars är det bara att höra av sig och jag uppskattar alltid kommentarer!
Puss & kram!
<3

 Love You 






Kommentarer
Postat av: emma

svar: päronen... :P

2010-03-30 @ 19:50:23
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

xx??

2010-04-07 @ 23:26:30

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0