MyNewRoom -

Oupsidoupsi!

Hehe... excuse moi!
Känns som att jag inte har bloggat på 1000000 år och jag vet inte varför jag inte har gjort det heller...!!
I alla fall, jag kör en liten kort update för sen måste jag gå och lägga mig för jag ska upp rätt tidigt imorgon. Jag fyller år på tisdag så imorgon kommer en del av släkten så jag måste åka och köpa tårtgrejer och sånt så jag hinner göra en tårta! :)

Igår efter skolan så badade vi med klassen i Tibble. Och det var jättemysigt. Dessutom så hoppade jag från 5:an 5 gånger! Cred to me!! Innan har jag hoppat från 3:an 1 gång och jag vågade knappt gå upp till 5:an, men på slutet av kvällen så hoppade jag! Tack vare Becca! <33
Men det var kul men läskigt, när man stod däruppe och skulle  ta steget att faktiskt hoppa och när man flög innan man nuddade vattenytan... men en experience!

Och idag har mamma och jag varit på en kattutställning i Sundbyberg från klockan 11.30 till 16.30... haha
Så fick jag äntligen träffa Ragdolls på riktigt! Underbara verkligen och vilken päls, som silke! Jag fick till och med bära två stycken, en av dem var en kattunge!!
Men jag skriver lite mer om det imorgon och lägger in lite bilder!

Good night kisses!

 Kitty 5 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0