MyNewRoom -

Maskmålning med bästa

Hola!

Jag ska gå och sova nu, men har inte bloggat något idag så jag ville bara att ni skulle veta att jag lever. :P
I alla fall så gjorde jag inte något speciellt på förmiddagen, men sen på eftermiddagen var jag med Emmaaa (som också visste vad en stompf var ;) ) och vi var i TäbyC och kollade runt lite och åt glass och så var det "maskmålning" på Panduro, bara 20 kronor, så då satte vi igång och måla. Det var vi och småbarnen, haha, och vi var där i över 1 timme tror jag... :P personalen ville typ bli av med oss... :) Men maskerna blev iallafall superfina, ni kan få se bilder imorgon för jag måste zzzzzzzz nu. Ska upp 8 imorgon för städerskan kommer då... "/

Beautiful Nightmares ;)


 Angel 3 






Kommentarer
Postat av: emma

haha, aa de va kuul :D

o yes, ofc ja vet vad det är, haha :P

puss på dig

förresten, är hemma nu ;) fast vet att ni är i bollnäs men iaf ;) ♥

2010-03-05 @ 15:17:11
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Korv

2010-03-07 @ 17:35:19

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0