MyNewRoom -

Last day as a "fjortizzzzz.......!!"

Hej sweeties!

Har ni haft en bra dag?
Idag är det min sista dag som liten fjortis!! :P
Men jag har väl inte direkt hitat på något speciellt för det, har spenderat någon timme på ICA för att göra hemkunskapsläxan... och sen lagat en vegetarisk måltid.
Igår kom pappas sida av släkten på födelsedagsmiddag också. Jättemysigt! Finfina presenter fick jag också, tack så jättemycket! <33
Men jag tänkte faktistk inte skriva något mer nu, för av någon anledning brukar det ju alltid dröja ett bra tag innan man somnar så här dagen före...
Om det blir så även den här gången har jag min nya ipod touch som hjälp. Man blir väldigt trött av att spela spelen... :P
Jaja, jag får skynda mig i säng nu.


Puwwzzzzz
:P
xxxx





Oseriös fjortisbild från nästan exakt 1 år sedan...:P

Kommentarer
Postat av: emma

de va vi som sminka oss då va? :P <3

2010-03-16 @ 21:29:53
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0