MyNewRoom -

Earth Hour-kväll

Hola chicos!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Det blev inte riktigt tid för det för pappa och jag åkte runt och försökte hitta skidkläder till mig, men det gick inte sådär superbra direkt. Och på kvällen så kom Bendzarna hem till oss och så hade vi en Earth Hour-kväll. Jättemysigt var det, och så sov Emma o Oscar över också. Vi hyrde även en film- The Ring. En thriller och den var läskig! Någon som har sett den??

Sen idag har jag inte gjort så mycket. Jag och mamma tog en powerwalk runt sjön, så har jag pluggat och ätit våfflor! :P Och så åt vi middag på en restaurang.

Och vad tycker ni om min blogg, om designen, innehållet och ja, i allmänhet hur är den??

Sen så är de sista miljöinläggen icke-excisterande. Men jag lägger in dem imorgon istället. ;) Okej?


Kisses
x0x0x

Kommentarer
Postat av: Reeee

Koolla du har skrivit HOla Chicos, betyder det att det bara är pojkar som får läsa din blogg?

2010-04-02 @ 10:37:25

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0