MyNewRoom -

Twilight Fan Event

Hallå i lingonskogen! :P

Jag ska strax gå och sova, men jag måste bara fråga om någon av er var på Twilight fan event igår????
Var ni det så snälla lämna en liten kommentar om hur det var. Vill så gärna veta. Jag vet lite, t.ex att det verkligen var extremt hög ljudnivå eftersom alla tjejer skrek allt vad de hade i falsett. Men hur var det för övrigt, hur var det att se Kristen och Taylor på riktigt?? Ja, berätta vad ni vill!
Som ni redan vet så är jag inte ett så speciellt stort twilight-fan längre, men jag tycker att amerikanska kändisar är extremt fascinerade. Och det är ännu häftigare när de kommer till Sverige, för jag vill veta vad de tycker om vårt avlånga land!
Jaja, nu ska jag sluta babbla, vi hörs imorgon! ;)
Då ska ni få se några av mina teckningar. Om ni inte visste det så tycker jag väldigt mycket om att rita. :)

 Hugs And Kisses 




(bild från twilightsweden.se)
*





Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0