MyNewRoom -

Sverige i våra hjärtan!

Grattis Sverige!!
:D

Fin nationaldag det blev. Solregn i morse, sedan sol hela dagen. Åska och ösregn på kvällen och nu kvällssol. Perfekt! :)
Dock hade jag totalt glömt bort nationaldagen och kom inte ihåg det förens mamma dukade fram kladdkaka med svenska flaggan in. :P
Så vi firade lite med kladdkaka, jordgubbar, grädde och glass. Och till lunch var det våfflor. :)
Kusinerna och Åsa åkte för ungefär 30 minuter sedan, så det blev lite senare än jag tänkt mig med bloggningen. Därför får ni se Grönalund bilderna imorgon. Jag har ladat in dem i datorn, men det tar rätt lång stund att ladda upp dem och jag har precis köpt ett simsspel som jag måste testa, hihi. :P
Så ni får se bilderna imorgon.
I alla fall så var det en toppenhelg, jätteroligt verkligen. TACK! :D<3

Håll ut nu sista veckan!
Kramar
:)




Kommentarer
Postat av: ÅM

Tack själv sötnos. Det var en toppenhelg tycker vi med. Vi kommer snart tillbaka! Kramar

2010-06-07 @ 16:32:08

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0