MyNewRoom -

Sommarloooov(e)!!

Hallå & förlåt för att jag inte uppdatrade igår. Jag hade ont i magen och mådde illa och så. Så jag kände inte alls för att blogga, eller sitta framför datorn i huvudtaget.
Men idag är det bättre och det är ju för tusan SOMMARLOV!!!! :D:D
Hur skönt är inte det?? Det känns som att det var alldeles nyligen som vi tyckte att skolanslutningen var en oändlighet bort, och nyligen som vi var i fjällen och fick beskedet om att missarna hade fötts. Och nu är de 9 veckor de små rackarna. Tänk vad tiden går fort...

Men jag hinner inte blogga så mycket nu för vi ska cykla till Hägernäs med "Gribbylundsligan" om en dryg halvtimma så jag måste göra mig i ordning. Vi ska äta där och leka lekar och ha tipspromenad och så. Vädret är ju inte det bästa men huvudsaken är ju att det är uppehåll som det är nu. Men det blir säkert mysigt oavsätt väder och vind. :)
Jag lägger bara in lite bilder från när vi badade efter avslutningen idag. I ösregn. :P

Pusspuss & ha en jätehärlig kväll!
<3





















Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0