MyNewRoom -

Snabb update!

Hola! :)

Hade ni en bra midsommarafton??

Vi hade det jättemysigt i Söderhamn och så badade vi i solnedgången. <3
Och igår var det ju också 1 år sedan The King Of Pop past away... Helt sjukt egentligen, att det redan har gått ett år. Det känns verkligen inte som det...
Men jag hinner inte skriva så mycket nu, för vi ska äta frukost och sedan ska vi även hälsa på Kitty!! Ska bli jättespännande att se hur stpr hon har blivit, eftersom det var flera månader sedan jag träffadce henne sist. Tydligen är hon också en brilliant fågeljägare!
Och vet ni, idag är det bara 7 dagar kvar tills vi får hämta vår lilla älskling. 7 dagar!!? Hur gick det till?? Nyligen så var det ju 98...
Så igår så var vi och köpte grejer till honom. Bajslåda, klätterträd, kattsand, matskålar, leksaker, borste, kloklippare och en matskålsunderlägg. :)
Jaja, jag ska sluta nu, men vi hörs mer senare. Jag får se om det blir idag eller en annan dag.

Kramisar
:)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0