MyNewRoom -

Missekattbilder

Heej!

Nu är vi hemma igen.
Och de är ju så söta, med en massa spring i benen! Sen så kan de plötslligt falla i sömn.
Och det är verkligen ett katthem där alltså. 7 stycken underbara Ragdolls, varav 4 av dem är kattungar. Sen så var det också 3 barn, 1 kompis till barnet, mamman och en till familj som ska köpa Niels. Plus vi tre. Så det var fullfart kan man säga! :P
Haha, sen så hittade vi inte Noel, och sen kom han ut från badrummet för han hade precis varit på lådan. Och så bar jag upp honom och han luktade fortfarande bajs. Då tänkte jag att det är ju inget konstigt, han var ju nyss på toan. Men efter en stund så luktade han fortfarande bajs och då upptäckte jag att det hade kommit lite bajs på tassen...:P Så vi fick tvätta av den. :P
Men,men, det var roligt i alla fall, så kul att de dem igen. Och när man kommer in genom ytterdörren så möts man av en hel flok nyfikna missar som ska nosa och undersöka ALLTING! :-P
Efter besöket så åt vi glass i solen ute på medborgar platsen. :)
Men ni ska få se lite bilder nu, de flesta på Noel. Och sen kan ni få se en liten filmsnutt.

Kramen
<3




Noel <3



Niels (tror jag, det kan vara Nova också. :P)



Noel<3




Nellie :)



Robin :P



Noel <3



Nellie in action! :)



Noel <3



Bruno ;)



Noel, snart min lilla isbjörn. <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åå vad söt katt <3 så fina ögon!!!

2011-06-22 @ 17:43:50

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0