MyNewRoom -

Midsommar!

Tjabba, tjena, hallå! =D

Just nu är vi i Bollnäs, för vi ska fira midsommar här!
Så förlåt för att jag inte bloggade, men jag han inte, jag var upptagen med att packa och sådär. Och så var jag ett tag på en brygga och sola och bada. :)
Och imorgon innan det är dags att dansa runt midsommarstången så ska vi till Mobackes och kolla på kattsaker. Iiiihh, har längtat så himla mycket!!
Sen på kvällen så ska vi till Söderhamn till mina kusiners sommarstuga så ska vi fira lite där.
Men jag bloggar nog mer någon annan dag, kanske inte imorgon, men ska försöka i alla fall på midsommardagen.
Men jag hoppas att ni har förståelse för att inte bloggingen blir den bästa nu när vi är i Bollnäs. :P
Jaja, vi hörs mer en annan dag då. ;)

Ha en härlig och förhoppningsvis regnfri midsommar. (Om ni inte har köpt en säng från Kungsängen förstås) ;P
Massa kramar
<3



(bild från soderhamn.se)
*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0