MyNewRoom -

Matlagning och hemmagjord glass

Hejsan! :)

Idag så lagade jag kvällsmaten. Jag improvicerade och det blev en supermumsig kycklinggryta med bl.a. paprika, champinjoner, bladspenat och grädde. :)
Sen så gjorde jag också hemmagjord jordgubbsglass och det är verkligen ett heldagsprojekt!
Men,men jag hinner inte blogga mer nu, för jag måste packa snabbt och sedan gå och sova så att jag orkar upp imorgon. Och jag kommer med största sannolikhet inte att blogga när vi är på Kolmårde, så vi hörs igen på Torsdag kväll.
Så ni får ha det jättebra! :)
Och vet ni vad?? Vi ska hämta Noel på Fredag, inte på Lördag. fredag kväll. Iiiiiiihhhh!!! <3333
Fast det dröjer nog någon dag innan ni får se bilder på honom, eftersom jag inte vill skrämma honom det första jag gör med att knäppa en massa kort! :S

Puss & kram
<3




Min kycklinggryta! :D



Min hemgjorda gjordgubbsglass! ;)
Och jag lade upp den som kulor först, men de bilderna blev inge bra. :P

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0