MyNewRoom -

Kvällen med Gribbylundsligan

Heej! :)

Jag är fångad av en stormvind, är du fångad av en stromvind? ;P
Kvällen med gribbylundsligan var jättemysig. Vi cyklade till Hägernäs, fast stannade vid Rönningeby och hade "vätskekontroll". Vi såg också en död gädda där då!
Sen på ägernäs åt vi mat och efterrätt. Jag gjorde en specialbeställning till mina glasskulor och fick ett helt glas full med grädde. :D
Sedan cyklade vi tilbaka hem och stannade återigen vid Rönningeby och hade lite frågesport. Jag hittade också en jättegosig katt som tog min uppmärksamhet. :P
Sedan cyklade vi vidare till Skavlöten och tog ett nattdopp. Jag vet faktiskt inte vad kloackan var då, men någonstans mellan 23.00 och 23.30. Det var verkligen superduperhärligt ch mysigt!! Måste göras om! <3
Dock hade vi ju inga badkläder, så alla badade i underkläder, fast det var bara vi barn som badade. När vi skulle cykla hemåt så var jag ju blöt på benen, så jag struntade i jeansen och cyklade hem i endast småbyxor, fliströja och klackskor. Sedan ryggsäck och hjälm förstås och jag kan ju medge att jag såg riktigt rolig ut! :P
Vi avslutade kvällen hemma hos oss och chillade lite och åt korv och så.
Oscar sov också över och jag oscar och edvin tittade på Taken. inte hela, men nästan. Och jag var för trött för att gå och lägga mig, så jag tänkte att jag bara skulle ligga kvar i soffan ett litet tag, men det fungerade ju inget vidare. Självklart somnade jag och vaknade igen klockan 05.30. Då var jag ju iprincip halvvaken så jag gick bara direkt till sängen och somnade om. :P
Idag har jag ju därför inte gjort så mycket. Vi tittade klart på Taken och sedan såg vi på Fredag den 13:de. Väldigt spännande med rätt overklig. Dessutom var det ju ljust ute, så det gjorde ju att dte inte var lika läbbigt.
Sedan var vi nyss och badade i sjön i duggregnet, vi har ätit tacos till middag och just nu kollar killarna på fotbolls VM. Sedan ska vi titta på en film. Jag kommer inte på vad den heter just nu, men så ska vi ha lite lördagsmys med godis och så. :)
Men snacka om att det känns fel med godis, har ju haft godisförbud sen nyår med jag skulle bara ha till skolavslutningen så nu får jag äta  godis igen. Men det är ju faktistk inte så jättegott ändå. :P
Aja, nu ska jag sluta skriva för annars orkar ni inte läsa det. :P

Kramkram
<3


Den döda gäddan




Vid bryggan i Rönningeby







Emma & Fia :)









Hehe, Emma, jag och Fia.



Min mat :)




In action



Mrs Swan ;)



Moi & Fiaa






Me <3 glass




Fia var riktigt sugen... :P



Hehe, ipodnördar...:P:P



Fina Hägernäs strand



:)




Missen <3



Nattbadet



Fia o jag dyker. :P


Fler bilder från nattbadet kan jag tyvärr inte lägga ut, och jag tror att ni fattar varför.... :P





Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0