MyNewRoom -

Back on track!

Halluuu! :D

Har ni haft en bra dag?
Det har i alla fall jag! Som sagt var så var vi ju på Grönalund och åkte lite och så. Jag är inget karusellfreak direkt, för jag vågar inte åka speciellt mycket. Men idag så åkte jag faktiskt jet line för första gången, cred to me!!
Jag var skitnervös innan och sen efteråt ville jag bara åka igen. Dock åkte jag den bara 2 gånger. Det fina vädret bidrog ju även till långa köer..."/
Men det var roligt i alla fall. Och vi åt nyss middag, hihi. Det blev lite knasigt eftersom vi skulle äta hemma, men vi kom hem rätt mycket senare än vad vi hade tänkt från början. Men jag hade ändå ätit lunch, 1 sockervadd och två mjukglassar så det gick ingen nöd på mig.
Eftersom det är lördag så var det ju även sommarkrysset. Så det såg vi lite av också. Bl.a. Erik Grönwall, PLAY och Robyn.
Sen så köpte jag även en efterlängtad musmatta med ett foto på oss i vilda musen. ;P
Jag har även tagit lite bilder, fast jag hittade inte kameran i morse så det får duga med mobilbilder. Dock får ni se dem imorgon för jag behöver sooova..........
Men jag kommer antagligen inte ha tid att blogga förens på eftermiddagen så bilderna kommer då. ;)


Sweet Dreams

 
Baby With Bear
 All My Love 




(bilden är från förra året och har inget att göra med texten.;))






Kommentarer
Postat av: Emma

rätt svar! :D

2010-06-06 @ 08:58:33
URL: http://www.oursketchbook.com
Postat av: emma

cred till dig där sofia!! :D

haha, vi e nya juryn ;D ♥

2010-06-06 @ 18:37:33
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0