MyNewRoom -

Glass??

Egentligen borde jag ha frågat det här i början av sommaren, men det tänkte jag nog inte på, så jag frågar nu istället:

Vilken är den bästa glassen bland årets GB-glassnyheter??

Och finns det några glassar som ni saknar, som har funnits men som de sedan tagit bort. Jag vet i alla fall två som jag saknar och det är Mayan Mystica & Magnum Double...
Vissa glassar som är nyheter för i år skulle jag kunna gilla om det inte vore för att det är nötter i, vilken jag inte gillar alls...
Jaja, haha, vilken är era glassfavoriter helt enkelt??


  



Kommentarer
Postat av: paulina

jag saknar solero shots! ;D

2010-07-23 @ 19:10:38
URL: http://paulinabolt.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0