MyNewRoom -

Skidåkning i mörkret...?

Hola!

Plugget idag, som vanligt. Inget speciellt hände förutom att vår **lärare är knäpp!!
Vi slutade 15.30 idag och efter skolan tänkte jag gå ner till sjön och åka lite längdskidor. Men först åt jag mellis och när jag var klar hade de redan börjat skymma... fast jag ville så gärna åka, så jag gick ner till sjön i alla fall. Jag trodde faktiskt att det skulle vara någon där, men det var helt öde förutom 2 djur på andra sidan isen. Rådjur tror jag. Så jag åkte kanske 30 meter, sen fick det vara nog. Att vara ensam på isen när det är mörkt ute med främmande djur är rätt läskigt!
Så jag får skynda mig innan det blir mörkt nästa gång jag tänker åka. :))
Men nu ska jag ta och mysa lite och sen blir det stuvade makaroner o korv. Jag <3 stuvade makaroner! :P

Kram på er!
 ")


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0