MyNewRoom -

Robinson Karibien-Final

Så.. idag är det finally final i Robinson.
Jag tror att det kommer att stå mellan Sanna och Mats.

Vem tror du vinner?

Och idag vaknade jag 13.30... "/ Så jag har inte gjort så mycket idag. Men vid 18.00 ungefär så åkte jag skridskor med Edvin och Oscar vid myrängen. Det var jättemysigt för det var nästan stjärnklart och fullmåne och så snöade det så där minilite. Så att det ser ut som glitter, och så var vi ensamma där. Supermysigt! Men nu ska jag kolla på Robinson, så jag skriver lite efter också. :))


Hugshugs
:))







Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0