MyNewRoom -

Pics från jul & nyår

Jadu... nu blev det sent igen, menmen. Först hittade jag inte kameran och sen så hade jag ingen lust, hehe. Men ni får se nu istället. Sen glömde jag säga två saker som jag fick i julklapp... ett kuligt spel o en påse med massa smyckessaker så man kan göra egna smycken. :):) thank u.<33

Pusspuss
xx










 Mitt hemmagjorda julgodis. Och guud vad kolorna blev gudomliga!


 the whole (almost) family :)


kitty<3


sötnosen igen xx


Bollnäs. :)


jul- o nyårsklänningen


mumsig efterrätt. middagen var också super, oxfilé o potatisgratäng. :):)


HAPPY NEW YEAR!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0