MyNewRoom -

När börjar du???

Snart är det mysiga jullovet passé och det är dags för en ny termin i skolan igen. Vissa tycker kanske att det ska bli roligt, men jag skulle gissa på att majoriteten faktiskt avskyr att börja skolan igen. Fast kanske inte de på lågstadiet, de brukar ju tycka skolan är jätterolig.
Enligt mig, så skulle jag hellre gå i skolan än inte. Det är inte speciellt farligt ändå. Ibland är det jobbigt, men that's life liksom. Så alla ni som bövar efter skolstarten, vänd på det och tänk positivt istället. Det lönar sig. Och det är inte så långt till sommarlovet heller! ;)
Jag tänkte i alla fall fråga er 2 frågor.


* Vilket datum börjar ni skolan?

* Vad tycker ni om att börja igen, bu eller bä?



Vi börjar på måndag, men jag vet många som började idag eller imorgon också.



Kom ihåg, you can do it!

Kramkram
       :)




                  
                                                         



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0