MyNewRoom -

Massproduktion av kladdkakor!

Hej på er! :))
Jag ska gå och lägga mig nu, men jag ska bara ta en snabb update. Skolan idag och efter det gick jag och handlade ingridienser till kladdkaka. För brorsan ska ha Täby blixten turnering och då ska alla ta med sig något till fikabordet minst 40 bitar. Så då bakade jag kladdkakor och tjänade en slant. :)) 4 st skulle jag baka. Fast en tappade jag på golvet och en annan blev trasig när jag skulle vände på den... hehe man e ju klantig... "/ Så vi får baka en eller två nya imorgon.
Sen har jag också åkt längdskidor och inte hunnit med så mycket med. Fast jag åt en isglass också! :D Och så tittade jag på "Solsidan". Tycte den verka jättebra på reklamen, men såå bra var den inte, men den var bra. :)

Och nu ska jag sova, så see ya 2morrow.

GoodNite
 Good Night 






Kommentarer
Postat av: sofiah

sv: Hahha, jag tror hon glömde m:et (film)

Jag har 16 gb på ipoden



see u <3

2010-01-30 @ 13:23:08
URL: http://lset.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0