MyNewRoom -

Lovely lemon

Någon mer än jag som älskar The Body Shop??

Om ni svarade "ja" på frågan så ska ni fortsätta läsa och kanske få en glad överraskning när jag berättar vilken deras senaste kollektion är....
Gillar ni citron är det er turdag, för lemon är nämligen temat på den!
Jag själv tycker väl egentligen ingenting om citron. Jag varken älskar eller hatar det, men det är okej. Så köpa något ur serien vet jag inte, men jag kommer definitivt att stega in och lukta! :))

Om du fick välja temat på The Body Shop's nästa kollektion, vad skulle du välja?

Kramkram
:)







Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0