MyNewRoom -

Konfaträff

Hejsan haluu! :P
How are uuu???? haha

Jaja, idag var det basträff nummero 1 på konfalägret. Kuligt, fast det händer inte speciellt mycket... Och vi kommer att vara 56 konfirmander!! Och när sommaren är slut så säger dem att man kommer vara bästisar med alla?!?! :P
Vi fick också skriva ett brev till oss själva som vi får öppna i slutet av sommaren... exciting!
Just nu längtar jag faktiskt jättemycket till lägret, ska nog bli superkul. Och träffa en massa nya människor. :))
Hehe, ni kanske märker att jag är lite trött för jag skriver lite flummigt. (jag använder heller aldrig det ordet annars). Så jag ska ta och natta mig nu. Och idag i skolan hade vi Wacky HairDay. ;)

Vi hörs imorgon igen, love

EiEi

 Valentine candy hearts 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0